andreavill

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Andréa Bylock - 7 november 2009 22:14

Har klarat av första halvan av DM-helgen! Känns konstigt att nu är 2009 års tävlingar över. Alltså, om jag skulle vilja, inget mer magknip och panikångestattacker! Men nää de vore ju synd att missa. Så vi kör även ett 2010 av panik och sömnlösa nätter! Klistermärket "Karlskoga ridklubb, alltid ute i sista minuten!" kommer inom kort! Iofs, skulle något spektakulärt hända imorgon så kanske jag ger upp!


Caiprinhia har tappat en sko! Så nu blir det ingen ridning förän till jul med den hovslagaren jag har! Ge mig förslag på bra och punktliga hovslagare. Såpass punktliga att de prickar in en på en 48 timmars intervall i alla fall!


"Mojje" har sprungit och busat i gropen med en hängande morgontrött matte i andra änden av snöret! Snöret som han gärna har minst 70% i munnen! Men han är ju så söt!


Den finaste hästen i dag var, doubtless, Rambling Rose f 05, Blue Hors Romancier - Davignon I. Hon tjyvtränade på sitt program som hon ska debutera imorgon.


Nu blir det ett par kex och ost å sen blir det kudden!

Kram du lille!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards