andreavill

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Andréa Bylock - 11 november 2009 22:17

Är äntligen tillbaka, som jag har väntat! En liten del av mig är dansare! Den delen av mig kommer inte så bra överens med kroppsformen dock! Tycker själv att jag kick ass on the dancefloor!


Gjorde en planering av mitt arbete, jag misslyckades grovt att följa den! Hade tre timmar på mig att färdigställa skolarbetet på tre sidor.... Tyckte tydligen att en liten middagslur var helt okej.. Det hela slutade med att jag och Susse kom typ en halvtimme försent! Men vad är väl en halvtimme i ett helt liv!


Hästlivet håller lågprofil. Den en har en tappsko som åtgärdas imorgon... Hoppashoppashoppas! Den andra är söt!


Inget mer att rapportera!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards