andreavill

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Andréa Bylock - 9 november 2009 20:40

Jag hinner aldrig med det viktiga i livet! Just nu är det hästarna! Men även snacka lite skit med nära och kära! Istället är jag på högvarv hela tiden för att hinna med det tråkiga så jag nån gång ska hinna till det viktiga! Allt blir halvdannt gjort och fan ingen blir nöjd!


Nu håller vi tummarna för att hovslagare Mats kan komma! För jag vill rida å komma igång med träningen å kunna köpa en sadel å fixa tänderna osv osv......


Nu ska jag fortsätta att kolla på CSI, men från sängen för jag är för trött efter helgens DM. Roligt med fina hästar! "Smarre-Marello" oxå fin, men han ser man ofta så då gills det inte!!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards