andreavill

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Andréa Bylock - 27 november 2010 23:04

Idag har det gått nånståpp! Sen kvart i sju... Det är jag faktiskt barnsligt stolt över, studenlat som jag är.

Har hunnit med mockning till ett helt stall och tillhörande sysslor, prova på-ridning utan provare, tvätt av äckliga äckliga täcken, klippassistent, julshowsmöte, kamikaze-promenad med M och  nattafodring av Boviken. Fick kvällsmat med tillhörande Globen-tv hos mamma oxå!


Det händer inte mycket på ridfronten vilket jag mår otroligt dåligt över.. En tanke som kom till mig ikväll är att kanske rida igång och utbilda Mojje lite men sen sälja honom? Eller rida igång C och sälja henne... Inte för att jag inte hinner med två men mest för det är så tråkigt i min ensamhet...

Ärligt! Känner sig någon vettig person ridsugen ett par dagar i veckan. Iofs ridsugen är att ta i men hålla i tyglarna och försöka styra-sugen då är det fritt fram att höra av sig till mig... Öppen för förslag!

Alternativt att Rebecca hoppar av skolan och håller mig sällskap för hon är ungefär den enda som jag kan lita när det gäller C & M. Inte för att de är så speciella som de flesta hästar nu förtiden verkar vara utanför att hon är just vettig och skulle aldrig göra nåt knasigt! Alltså med hästarna, för hela hon borde ju vara knasig för att passa in i särskolan Linnebäck.


Nu blir det tidig kväll, hoppas hoppas att det är Big bang!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards