andreavill

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Andréa Bylock - 11 november 2010 22:50

Mina tänkta tankar 11/11 2010!


- Jag har aldrig blött riktigt näsblod i hela mitt liv.(på väg till stallet halv sex, när jag petade mig på såret i näsan och det kom lite blod på fingret)


- Jag borde verkligen inte tänka så här mycket på mat.(tänktes ca 11.00 då vi satt i Forum å bara väntade på att få köpa hamburgare)


- Vilka idioter det finns. (tittade på svt debatt nu ikväll, det pratades om Elisabeth Ohlsson Wallins utställning, en pastor var på samma nivå som den i Tre Kronor)


- Hon behöver inte ländtäcke men jag har det ändå för det är så fint. (halv 7 istallet på väg ut för lite kvällsridning)


- Va är det här för jäkla psykställe (när jag mockade till Mojje 20.23, han skrapade frenetiskt, den lilla smackade med läpparna och slog i dörren. Den stora hängde sitt huvud över kedjorna så Mojje fick mindre kedja.)


- Men har han inga tänder kvar?(När jag mockade fångade jag en kindtand på grepen. Han tappade även en i våras) Tandkoll på tisdag!


- Fyfan va häftigt med kaktusar! (tittade på Life, på svt 24 och då filmades kaktusar i motsatsen till ultrarapid, fascinerande!)


- Tur att jag inte betalar licens för mina social medier (när treans Kanin-program påpekade att Tove Meyer fått sparken efter att ha medförfattat boken om kungen.)


- Vilka otroligt sköna killar (tittade på Leilas Home Delivery; Erik & Mackan var med och det var Andréa-nivå roliga.)


Det här är såklart bara ett axplock! Tänkte absolut fler tankar men de lämpar sig inte här, dels var några alldeles för tråkiga och oroväckande och dels var några alldeles för sanna!


Tack för mig!




Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards