andreavill

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Andréa Bylock - 24 november 2010 22:57

Jag var ju rätt så arg om en säger så i mitt förra inlägg.. I min misär på em då jag åt bakad potatis utan någonsomhelst creme fraiche röra utan bara med smör och salt lovade jag mig själv att få äta på Rosali's imorgon, själv eller med sällskap. Nu var Susann väldigt snäll och följde med mig!
Det bästa med Rosali's är, förutom maten, läget. Det ligger precis bredvid Granngården.

Jag har länge letat efter ett lite tjockare regntäcke, det ska vara stort i fronten då jag tydligen har isbrytare till djur. Hittade ett Hansbo-täcke; Övergångstäcke Event Basic Rodeo 100 g. Till och med namnet passade... =)  
Jag är ju annars ett big fan av Horsewear.. men de är inte så stora fram så mitt bruna blir nog ett täcke man håller fräscht för framtida och eventuella tävlingar och träningar eller andra eleganta "hålla sig torr situationer" som kan uppstå, för min del veterinär besök...


Imorgon blir det jobb på Lonnis... Det är roligt för där är man alltid uppskattad.. Jag behövde de orden av Lena halv åtta imorse, nyvaken och otroligt svag. Även på fredag och äntligen på pysseldagen, jag hoppas på pepparkaksbaket och inte julsångsstationen...


Trots lite sömn för mig, säkerligen mucho mer än övriga hästkollegor och mammor i Västergötland så är jag pigg och glad..

Jag längtar efter pepparrotsrullar med äpple, köttbullar och rödbetssallad och marsipan/nougat-godis..... Julafton alltså..

Vilka är up for en intervention på kvällen... eller kvällen innan?!

Nu god natt!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards