andreavill

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Andréa Bylock - 1 november 2010 21:44

Denna dag har jag varit produktiv till tusen!

Skolan på fm, "plugg", fika med klassens coolaste!

Sen hem för lite middagsvila och sen stod Mojje först i kön! Gropen och som vanligt galen, galnare, Mojje! Vad är det för fel på den där hästen. Trots att han är jättesvettig och borde vara trött med tanke på hans ålder och kondition är han hur sprattlig som helst efter 30 min! Roligt men oxå alldeles för spännande för matte!

Sen var det C som fick träna lite på lastning, matte med! Andas in på 4 och ut på 5.. Börjar man om på 1 efter 5 för annars så storknar jag! Det fick faktiskt bra och sopborsten som var fösvunnen kom åter när C sprang genom höhögen =)

Angel fick åka till ridhuset och bli tömkörd, jobbar på bra men är lite osäker om hon är helt fräsch i baken.. Dock hade hon rullat sig häromdagen så det kändes som ett tecken på förbättring men nu vet jag inte igen.. Hmm!


Imorgon ska jag åka med Ingela till Sharpman, har inte alldeles för gott om pengar men jag ska titta på tyglar, kejdegrimskaft och dressyrschabrak... Det är ju rea!


Sen vet jag inget mer..

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards