andreavill

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Andréa Bylock - 14 november 2010 22:44

Ännu ett tolvtimmarspass i de fyrbenta djurens tecken till ända!

Gårdagen bjöd på Wiveca Lundh och Lennart Lindelöw på Scandic hotel, Örebro. Wiveca var väldigt bra, både kunskapsmässigt och retorisk. "LIndis" däremot var just ingen höjdare. Undrar om han hade tänkt till om vad han skulle prata om? Han pratade om internationella tävlingar, sin son och tyska hindertillverkare...Tror jag?!

Lindesberg och Karlskoga hade roligast i alla fall!

Trött åkte jag hem och åt tacotårta.. Fruktansvärt gott! Sen skjutsade jag Becca som nu är 18, dock är jag osäker på om hon kan räknas som vuxen... Jag tycker det är illavarslandeatt dagens ungdom inte ens kan titta på en när man pratar med dem. Iofs kanske Arbogianer är annorlunda..!?!


Denna dag började med morgonfodring och sen direkt hem till sängen. Jag var sjukt trött! Mer trött har jag inte varit sen min tonårstid! Mc D till frukost i bilen på väg till ÖFK igen för clinic med Lussan. Väldigt bra, inspirerade även mig som knappt inte ens rider...

Lika snabbt hem igen för födointag, återigen denna goda tacoskapelse!

Therre assisterade mig så att Mojje fick rasta sig i ridhuset. Han sprang som en besatt! Roligt roligt resulterade i svettigt svettigt! Blöt och rufsig åkte vi hem en halvtimme senare! Tro inte att dagen var slut.. För damerna ville ha lite TLC.. de fick kanske inte så mycket ömhet men rent vatten, ren box och mat! Imorgon tar jag nya tack och återigen påbörjar min och C's karriär!


Tack för mig...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards