andreavill

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Vänninor

Av Andréa Bylock - 26 mars 2010 10:27

med eller utan dyslexi och särskrivningsproblem så är ni mina bästa!!

Har precis vaknat! Blev väckt av en mamma som ringde ang. sin dotter... Det var dolt nummer å då har min mamma på sitt jobb oxå så jag trodde det var hon annars hade jag aldrig svarat, för den här kråkrösten avslöjar sjusovare!!


Frulle och sen bilskolan, det är på ett sätt roligt men så segt!! Ska boka tid till uppskrivning i alla fall nu...


Ridning av två, sen putsning och prepp för söndagen eftersom morgondagen bjuder på tungviktare och Josefine bad mig ta med hjälmen och det bådar inte gott! Jag kan leda världens bråkigaste halvblodshäst men när de ber mig leda nordsvensk så blir jag lite nervös!! Dom är så kolika (inte magontet utan kreaturslika) alltså lite i sinnet mer sega och vilda! Svårt att förklara! Jag har svårt att inte tycka om hästar men den där ardennerflocken som var min arbetsplats i drygt ett år hatade jag. Mest bara för att rasen var fel... De var ju så jäkla svåruppfostrade!

Okej ardenner och nordsvenskfolk bring it on! Men Ida vet i alla fall vad jag menar och Rebecca med!!


Förut var det sol nu är det mulet.. Jag är hungrig och seg!

Hej hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa Bylock - 30 april 2012 08:56


Här har det varit tystare än tystast väldigt länge.. Bloggen är väl det stället där jag tillämpar: har jag inget bra att säga så är jag hellre tyst.. Kanske en devis jag borde applicera på mit IRL-liv?! Kanske har det varit tyst eftersom det just i...

Av Andréa Bylock - 6 april 2012 00:11

Påsken firas ju till minne av a) judarnas uttåg ur Egypten (om du är jude) annars b) Jesus död och uppståndelse (om du är kristen) eller faktiskt även c) du är hästnörd och tror att vi har en högtid som matchar med Påskhoppnigarna. Det är ju omtvista...

Av Andréa Bylock - 2 april 2012 11:29

Idag, den stora dagen då allt ska göras inleds med jäkla huvudvärk! Trots Geisha och soffmysh har den inte försvunnit. Med en tablett och lite städ då kanske?! Har städhets... Slänga, sortera och flytta runt! Dano ska få lite nya prylar i sina contai...

Av Andréa Bylock - 1 april 2012 00:00

Om ni lyssnar på MP i  P3 så hänger ni med på rubriken!   Dagen har bjudit på massor av aktiviteter! Först lite mockning som gick sådär eftersom röva var lite stel och inte alls nöjd med att ha byxor som skavde. Men efter lite uppvärmning var j...

Av Andréa Bylock - 30 mars 2012 22:22


Det händer så mycket knasiga grejer i mitt liv! Saker som medan de händer väcker tanken: är det på riktigt eller är det en dröm?! Mitt livs första casting har genomförts.. Vill dock inte säga så mycket förän jag vet mer... Har inget med hästar att ...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards