andreavill

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Andréa Bylock - 4 mars 2010 21:43

Jag sa pommes. Josefine, för det åt jag på kvällen men eftersom bruna bönor och fläsk intogs innan middagsvilan så känns det som igår!!!

Väntar på Fringe. Orkade inte kolla på Criminal Minds. Hur jag har blivit; ser på Antikrundan, På spåret och amningsbehåspecial på Plus.... för gammal antagligen!


Mojje var duktig i dag, lite pigg bara. Rebecca tror inte hon kan stanna, men hon har lyckats varenda gång!!!


Nu ska jag gå till min telefon för det är någon som smstrackar mig!


På lördag väntar nya Woodys.. Farbro Ulf slog i huvudet och vill träffas å käka... Vadan detta?? Alltså Ulf är pappas yngre bror. Det sägs att han har en tallrik, en kniv, en gaffel osv... så slipper han bjuda hem någon! Det är oxå Ulf som på julafton sitter beredd att åka hem så fort klapparna är öppnade... Hem till vad? Till sen etta såklart =)

Okej hej hej

Imorgon kommer tonåringen redan kl 10. Fan sover inte dagens tonåringar halva dagen??

Av Andréa Bylock - 4 mars 2010 11:54

Har jag sagt att det är undebart att ha vatten igen!!

Bruna bönor och fläsk!!! Jippie

Kladdkaka och mjölk!!! Jippie


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards