andreavill

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Andréa Bylock - 3 mars 2010 19:35

så nu ska jag diska i diskmaskinen hela natten lång! Metoden som användes för att få loss isporppen var en hederlig gammal brandspruta och en hink! Äntligen äntligen är jag tillbaka från 1920-talet! Skön och självklar känsla med vatten i kran! Nu är vattnet lite grusigt, vilket blir som peeling om jag skulle duscha   


Idag var jag på ytterligare en totalt onödig skolsammankomst. Känns så där att åka ca 1 timme och sen lyssna på svammel i två och sen åka ca 1 timme hem igen.... Men bara att gilla läget, imorgon en föreläsning mellan 8 å 10.


Igår var det premiär för Cougar Town, mitt nya bästa definitivt. Josefines nya bästa oxå tror jag!!

Jag känner mig redan som Jules.... "monster"!! Jag är bara 26... mummel host host men har samma sorts problem som henne. Galet roligt när sonen och pappan åker golfbilen och ger igen på vakten....


Vi kom tomhänta till Nossebro sånär som på kakor med ändå gav jag Vilhelm något, nämligen en härlig förkylning. Debuten tror jag! Roligare saker finns att ge bort men jag känner mig ändå stolt att jag bidrar till Vilhelms immunförsvar! Som efter några mer träffar med den snorigaste i mellersta Sverige kommer vara lika härdad som en dagisfröken snart   


Ridstund på dagen med Mojje och Brinne. Becca har sportlov vilket är toppen när vädret är så bra. Mojje har galopperat och jag sprungit före med morot i handen. Som Bamse och hans åsna, fast vi kör med lajv "morot på pinne"! Brinne inte alls lika bra, bara bockar å håller på!! Dumma dumma


Red Caiprinhia senare och det gick finemang, är lite långsam så hon får nu lite mer havre. Men om hon känner av pälsfällning så förstår jag henne, det är mycket lurv som ska av nu snart!!


Nu ska jag gå och laga mat... Måste dock vänta på diskmaskinen för nu finns bara potatisskalare och drinkblandare rena!! Åt glass igår med en stor plastsked, typ makaronirörare... haha fick skavsår av plasten!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards