andreavill

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Inte lätt att sammanfatta!

Av Andréa Bylock - 22 oktober 2011 08:23

Det finns just inget att roligt att sammanfatta här i bloggen...

Jag är väldigt beroende av My horse.. beter mig som en pundare som lovar att aldrig göra det eller det eller det men som sen helt plötsligt har köpt nya stigbyglar, ny mat eller mockat paddocken!


HUR kan ett minne bara försvinna.. Tittade på tangenterna och tänkte ahh bra, det ska jag kolla upp...  Tittar upp för att placera muspekaren i sökfältet å då är tanken borta! Irriterande.. för jag tror att det var en bra tanke...


Idag ska C skritta ut, får se om Angel kan traska med på ett hörn.. Tre skor, men är inte så öm så det är nog ingen fara.. Har jag fått tillbaka minnet kanske jag kan komma ihåg kameran!


Mojje fick gå en kvällstur i mörkret, han är snäll! Stannade och spookade lite för vägarbetskonen som tydligen var väldigt läskig men som till slut undersöktes med munnen! Ber om ursäkt för det vägverket!

   


Nu är jag jätte frukostsugen! Baka klart minibaugetter alldeles snart.


Å när jag ändå är igång å svamlar... Jag stör mig något enormt på att när jag vill gå in på engelska Tom Joules-sidan så omdirigeras jag direkt till den svenska.. Men jag vill inte ha den svenska.. Fär jag vill se den brittiska och häst-kollektionen!

Grrr....


Hej då!

 
 
Therre

Therre

22 oktober 2011 10:05

Vem behöver kamera när man har Iphone?!

http://therre.bloggagratis.se

Andréa Bylock

23 oktober 2011 23:00

ja det är ju det jag menar ju... Vågade inte enhandsfattning idag då det var så sprattliga ben!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa Bylock - 30 april 2012 08:56


Här har det varit tystare än tystast väldigt länge.. Bloggen är väl det stället där jag tillämpar: har jag inget bra att säga så är jag hellre tyst.. Kanske en devis jag borde applicera på mit IRL-liv?! Kanske har det varit tyst eftersom det just i...

Av Andréa Bylock - 6 april 2012 00:11

Påsken firas ju till minne av a) judarnas uttåg ur Egypten (om du är jude) annars b) Jesus död och uppståndelse (om du är kristen) eller faktiskt även c) du är hästnörd och tror att vi har en högtid som matchar med Påskhoppnigarna. Det är ju omtvista...

Av Andréa Bylock - 2 april 2012 11:29

Idag, den stora dagen då allt ska göras inleds med jäkla huvudvärk! Trots Geisha och soffmysh har den inte försvunnit. Med en tablett och lite städ då kanske?! Har städhets... Slänga, sortera och flytta runt! Dano ska få lite nya prylar i sina contai...

Av Andréa Bylock - 1 april 2012 00:00

Om ni lyssnar på MP i  P3 så hänger ni med på rubriken!   Dagen har bjudit på massor av aktiviteter! Först lite mockning som gick sådär eftersom röva var lite stel och inte alls nöjd med att ha byxor som skavde. Men efter lite uppvärmning var j...

Av Andréa Bylock - 30 mars 2012 22:22


Det händer så mycket knasiga grejer i mitt liv! Saker som medan de händer väcker tanken: är det på riktigt eller är det en dröm?! Mitt livs första casting har genomförts.. Vill dock inte säga så mycket förän jag vet mer... Har inget med hästar att ...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards