andreavill

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Andréa Bylock - 20 oktober 2011 22:20

Det är så mycket nu på tapeten så jag vet inte i vilken ände jag ska börja nysta... Härligt men ändock lite virrigt! Hade varit gött å delat det med någon.. Denna någon får gärna vara ett pojkvänsmaterial (till min mammas stora lycka) men även en hästsoulmate liksom!


Min nya addicton är "My Horse", en app som är som en tamagotchi fast en häst!


C och A har fått sprutor idag.. Är på rätt väg. Skönt att få diskutera och bolla med veterinären.. Hon tycker nog att jag är lite knasig!


Red på Mojje i mörkret. Pannlampedebut.. Inte alls lika hemskt som mamman tyckte!


Morgondagen får en tidig start.. Säkert en sen målgång oxå!


Hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards