andreavill

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Andréa Bylock - 2 oktober 2011 00:46

Varför äter jag mig så proppPROPPmätt varje gång jag äter ihop med Madde...?

Det snackas om ett nytt liv, innehållande trx, modifast, promenader, Ipods å kanske Italian stallion as well....


C har hoppat idag, det går fint! Nästa gång ska jag få testa... tror jag i alla fall!

A kördes en sväng, stötte på skogsägaren som var på ett festligt humör!

M reds en kortis på banan, mutade med uteritt imorgon! Hoppas på oregn!


Är way beyond trött nu men det är så svårt att slita sig...! Varför är det så?

Okej... Nu! God natt

ps.. ska komma på något roligare att skriva.. snart! Jag ska...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards