andreavill

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Andréa Bylock - 8 oktober 2011 10:15

Brödet är i ugnen. Jag har fem minuter på mig att författa några tänkvärda ord! Det känns som lite stiltje i huset! Delkurs 1 är avslutad, C står med tre skor (va annars??) Mojje ska på ytterligare en träning på söndag och Angel har visserligen tre skor + en sko men den där plusskon är på halv stång verkligen! En hästlugn vecka alltså...


Fortsätta vaxa transporten står på schemat men efter frukost ska Mojje först ridas. Ami ska få sig ett besök och Madde ska rida bommar med Ganzy, det är jag som är fröken då det sker!


Ser fram mot höstens aktiviteter med tävlingskommittén! Först är det föreläsning om mentalträning och snart därefter dressyrtävling och sen blir det ett massivt arbete med att få till fina hinder till våran clinic med Lotta Björe som går av stapeln i mars. Någonstans där hoppas vi oxå på en dressyrclinic, funderingar finns på Jeanna Högberg eller Hanchen Ressle...?


Ullared om ett par helger.. Familjen! Räkna med julklappar därifrån! Har lite glest i pengaförrådet nu men det ordnar sig!


Å en sista klurig sak... Varför vaknar jag upp utan örhängen, tar jag av mig dom själv i sömnen eller är det tandfén som blivit girig och kräver pay back!?


Jag vet inte allt.. Hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards