andreavill

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Andréa Bylock - 31 januari 2011 12:41

Den här helgen har varit härlig, och faktiskt lång!

Fredagen inleddes med städning! Eller egentligen Mojje i ridhuset, men i alla fall!

Städade väldigt effektivt.. Avslutade kvällen med Fringe.. Blir allt konstigare bara!

Lördagen startade tidigt med flyttning av Ami. En fullpackad hästtransport åkte norrut till en liten röd stuga!

Sen kom Josefine och V. Vi åt spagetti och framförallt åt V Maryland Cookies! En sisådär 7-8 stycken, hela hans livs sammanlagda sockerintag fördubblades under den fikatimmen! Mest glad blev han över dammsugaren som låg framme och av morotsresten han böt med MF, hon fick resterna av hans kakor. Enligt uppgift somnade han med den i handen på väg hem! Kärlek <3.

Mycket härligt prat gjorde att jag hamnade i lite koma, men efter dusch och Midas Mahjong så var jag på g mot Örebro för lite kalas! Väldigt roligt att umgås! Karin trodde jag tyckte att hon galen, men jag tycker hon bara är rolig! Väl hemma vid tretiden somnade jag gott i min säng, om än bara för några timmar. Morgonfodring i stallet på söndagen och tonåring som hade bokat tid för ridning!

Alla mina hästar fick motion! Mojje skötte sig så himla bra, som vanligt pigg men med mer förankring idag!

C var väldigt pigg och Angel oxå... A och jag gick en promenad medans Rebecca försökte tygla C, som kändes stor!


Nu ska jag bege mig till flickorna för lite ordentlig avrastning av C, om hon nån gång kunde bli lite trött efter ridningen?!

Det är mulet och jag vill ha sol!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards