andreavill

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Andréa Bylock - 26 januari 2011 22:01

Onsdagen är till fullo.

Jag har hunnit med mycket mindre än jag hade trott & tänkt. Men imorgon så...


Skolan bjöd på lång dag igår. Första föreläsningen kl 10, sista slutade 20.30 Lite så dära mojsig i den s.k hjärnan! Såg två filmer in between! "Radio" och "Freedom Writers"

Rekommenderar starkt båda två.

Den första med Cuba Gooding Jr som spelar en utvecklingstörd kille som så småningom får vara med mer och mer i skolans verksamhet.

Den andra med Hilary Swank och Patrick Dempsey, en lärare som till slut lyckas med en svår klass... Jag vill oxå lyckas, men så tror jag starkt på once you go black you never go back... Haha!!


Ridde på Joppe idag, Anna var svag! Klara ridde på C. Det gick sådär..  C hade tydligen front shaking syndrome! Allt framför sadeln skakade eller med ett annat ord bockade ett par tre gånger!

Man kan tro att man är dubbelt så snabb när man är två människor, men heter den ena Klara är man dubbelt så långsam!! Men det är en världslig sak för att ha sällskap gör att det blir dubbelt så roligt så det tar ut varandra!! =)


Tjötade med Madde efter ridlektionerna, det är så skönt att hon är hemma igen...


Imorgon bjuds det på skola igen..

Nu stänger jag ned elektroniken innan huvudet sprängs av alla hjärnceller som bor för trångt!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards