andreavill

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Andréa Bylock - 2 januari 2011 22:20

Idag är det en seg söndag! Trots sovmorgon ska jag alldeles snart gå och sova!


Har inte gjort många knop idag, bara det allra nödvändigaste.

Veckan som kommer blir sådär lagom förhoppningsvis.


Nyåret spenderades med Madde. Hon vaktar grandiost hus med tillhörande hästar och en liten Sigge-hund. Siggehunden har massa mjukdjur... På nyårsdagen insåg vi att hans gigantiska haj låg cirka 50 meter från huset, på baksidan. På väg mot Göta Kanal.... Enligt uppgift är den nu återbördad till Sigge.


Jag hittade äntligen mina Ebba-jeans, på Sisters i Norrköping av alla ställen.. Som ett andra skinn.

Ett par fina ljusrosa pärlörhängen hittade jag, hoppas de inte ger kli!

På affären i ridhuset fann jag mitt drömtäcke, ett Rambo fleecetäcke, whitney striped. Nu hoppas jag att adressen där alla saker är jättebilliga snart lämnas från Karin till stefan till Ola och slutligen till Therre.. För då kan jag kanske hitta en hjälm!

På nyårsaftonskväll hade vi mysig middag med kristallglas. Maddes heta kyckling avnjöts tillsammans med den traditionsenliga Malibu+Colan. Efterrätten var Cheesecake, återigen utan digestive under.. Nästa gång får Therre inte ansvara för kexen!!


På tåget hem var det två trötta kvinnor som höll låda första halvan, andra halvan åts det nötter i tystnad.

Nu längtar vi tills Madde kommer hem så Jazz Sharks återförenas. Ida ska oxå med på ett hörn...


Snart är det vår!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards