andreavill

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Andréa Bylock - 23 januari 2011 14:41

Sitter i fåtöljen å väntar på spagetti och köttfärssås.


Gårdagen är långt borta, förmiddagen har spenderats i stallskor i Kumla. Chippen och Ankan stod för underhållningen, skötte sig tydligen väldigt bra!


Gårdaqen ja... först hos Ami,vi stalltjejer höll oss för oss själva. Jag klagar på att jag inte har så mycket kompisar men vi kom på varför. Många är tydligen lite allerigska mot ironi och självinsyn och hästlukt! Men inte de som var där, de är härliga!

Harrys och ett försök till dans... Men det blev mest fisrally.. Vad är det som händer med fulla människor. Tror dom att det inte luktar nåt bara för att det är hög musik eller vad är orsaken till all äcklighet?

Svinto var sprutfull och Han tänkte nog inte när han gick med öppen mun!

Enligt säkra källor var det en undercover knarkspanpolis där, väldigt lätt att missta för HK-Tommy!


Det här stycket är till dig, du ouppdaterade diskjockey:

o Välj inte alltid de längsta versionerna av de låtar du vill spela.. Du får helt enkelt inse att du inte kan sitta mellan låtbytena.. Det kallas jobb!!'

o Kvoten 7 gamla, 1 ny, 7 gamla, en ännu äldre, 1 ny osv osv... Den kvoten är inget jag betalar 80 kr för! Så ärligt försök med låtar som har ett produktionsår som börjar på 20... inte 19...

o  Jag vet inte men prata inte mellan låtarna... Hur dansar man till det?


Paaaaat skjustade hem mig och HolyJones. Somnade halv tre och när klockan ringde 4 timmar senare kändes mitt "ja" som svar på Malins fråga om hjälpreda väldigt fel! Mden faktiskt så gick det bra. Det är som först nu som jag blir lite mojsig i huvudet.

Rebecca har meddelat att Mojje är fixad och alltså bara långsmal och fyllig som ska få TLC... 

Mojje som förövrigt premiär hälsadepå hos kompisarna på ridskolan för det här året! Han kollade hållfasthet på stolar och dressyrstaket men även sadelfasthet hos Rebecca! Skötte sig utmärkt faktiskt!


Förresten så fick jag en filt i fredags, en filt som är mysig och fin. En helt vanlig horseware-fleece!


Nu är spaggetin klar så hej hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards