andreavill

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Andréa Bylock - 20 december 2010 23:52

Dagen har varit lång, mycket har hunnits med!

Började med ett par timmar i Boviken, red på C. Pigg som en mört var hon. Men oxå lydig! Det är härligt när man litar på sin häst att man kan rida snabb galopp, så tårarna rinner!

Skyndade till stan där jag inhandlade det sista till min juloutfit, som säkert blir min nyårsoutfit. Ett linne och ett uggle-halsband! Det är så Andréa!!!

Två julklappar, resten tas på onsdag eller torsdag. Vad köper man till farbröder?!


Kom hem, råkade vila middag och sen ringde grannen, hon sällskapade med mig när jag mockade till M och jag sällskapade till henne när hon tog in ved. Och sen drack vi must!


Nu sitter jag här och är ju inte trött!


Ta vara på livet!



Av Andréa Bylock - 20 december 2010 11:04

Ska försöka få fart på dagen.. Kristinehamn och biblioteket där väntar, och har så gjort ett par dagar. Kanske kan hitta nån julklapp där oxå!

Sen ska det ridas, det är ju ingen nederbörd! (ÄN!!)


Nu äter jag polarmacka så hej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards