andreavill

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Andréa Bylock - 15 december 2010 21:47

Gårdagen bjöd på Karlstad med Mojito och Ida. Allt gick bra, Karin fick ur de sista flisorna utan större problem, han fick dock mkt smärtstillande!

Vi åt gott och handlade lite, som ett bra atg-besök ska vara helt enkelt!

Hemvägen var spännande, efter att sällskapet somnat och kameran gett upp så var jag helt själv. Svårt att hålla sig vaken efter all spänning som det innebär, i alla fall för mig, att köra nybörjarhäst utan kameran i dåligt underlag!


C fick nya skor och de är vinterrustade! Skönt med ordentligt med grepp! Nu ska här ridas... Märklig man den där hovslagaren, han skulle komma 11, hästarna kom ut 15.30 Han hade två hästar att sko plus en medhjälpare.. Tror ni att han kom elva då? Nej de tror jag inte...


Jobbar på dagis, idag har jag jobbat 9 timmar delat på två ställen. Jag åkte snabbt hem å sov middag å hämtade plånboken och sen tillbaka till ridskolan för mer jobb! Hästarna togs om hand av mig på kvällspasset! Imorgon är det bara jobb och sen hästar. Mojje blir oxå vinterrustad på fötterna och till helgen sätter vi igång igen. Rebecca kommer hem å då får hon nog vakta mig... Eller om hon vill rida kanske...


Nästa vecka ska jag säga nej till jobb då jag inte gjort nåt på nya kursen..

Nu blir det mat och döläge, blir inte mkt döläge på Lonnis!!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards