andreavill

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Andréa Bylock - 27 augusti 2011 14:48

Jag bara köper å köper!

Ikväll är det fest á la Madde. Å då är det trerätters, med fördrink och efter drink! Sen blir det en obligatorisk frågesport/vilostund.


Jag har besökt affärer två !! gånger denna vecka!

Torsdagen besöktes Marieberg: röda jeans, svart skjorta på Lindex och på Hööks; skärp med Guacho-mönster och rosa reflexer... Ridhandska såklart..


Idag fick Karlskoga Centrum ett besök.. Alla skoaffärer genomsöktes utan att hitta ens ett par nja-skor! En jeansskjorta från Lindex och smått å gott från Kicks, snart kan jag öppna en egen Cliniqueavdelning tror jag!

Men får jag inget ragg så ska jag reklamera sminkningen direkt!


Nu lite snabbisvila och sen hästar utan skor!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards