andreavill

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Andréa Bylock - 3 augusti 2011 10:33

Jag väljer å vrakar bland bloggämen att förhandla!

Ska jag skriva om problematiken om korta killar? Eller ska jag istället diskutera tävlingsverksamhet och anordnandet av tävlingar. Eller ska jag bara helt enkelt bjuda på en dagbok över mitt icke ridande liv? Eller en tease om hur fantastiskt Dublin kommer att bli?!


Jag vet inte...


Det jag kan meddela är att team Emilia varit på Sommarpremiering på Kvinnersta!

Bilder finns på Anna Sundells picasaweb...

38 p blev resultatet! Väldigt stolt över min flätning och över att jag inte kräktes av pirr! (eller av den friterade kycklingen...)


Jobbade stenhårt på att skrämma upp tjejerna med diverse skrämseltrix på lördan som spenderades i Maddes (pappas) stuga ute i skogen. Glassfrukost och en heldag på gallerian!


Nu ska jag fortsätta med att bringa ordning i livet!

Hej

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards