andreavill

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Andréa Bylock - 15 juni 2011 23:08

på mitt sommarlov...

Jobbat idag och det var väl så där roligt! Perfekt som preventivmedel i alla fall


Red på C, Raija tog oss med på en Skogstur ... Tur att C följde Joddan för jag blundade mest hela tiden.

A och M fick stora skrubben idag. Mycket djur på kvällskvisten.

Imorgon ska A få gå en sväng i backarna!

Annars händer här just inget...

Förutom det stora kvalet: Svart eller brun??!

 

 

Av Andréa Bylock - 15 juni 2011 00:03

Det här hittade jag i bloggoteket.. Så här skrev jag för ett år sedan::

Vad för slags present jag ska ge till Therese...


Alternativ:

o Upplevelsekort från nöjesparken Linnebäck. Rodeo IRL och andra spännande aktiviteter...

o Ett egethändigt gjort smycke, med en ridbana på. Gjort av aluminiumfolie och lim.

o Prova på-terräng i "min" grusgrop (det är Roger och Maggans, jag vet men min status blir lite högre av "min") Häst: valfri


Upptäckte att svenskafröken Moi hade gått på semester... Pinsamt!

Har kommit på presenten till Therre för i år! Ska bara rafsa ihop den.. =)

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards