andreavill

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Andréa Bylock - 14 juni 2011 23:48

Måndagen vigdes först åt lite allmänt barnvaktande! Det skreks väldigt mycket, kan bero på att jag befann mig bland Lille Skuttarna!

For snabbt som en ål till ridskolan för den efterlängtade sadelprovning.. Det är lite som vin, man smakar och spottar ut!

Provade massa olika; Crown, Antares, Prestige.. till och med en Arezzo.. Skön men tyvärr lite för lång för C... Så till slut bestämdes det att det skulle bli en Versailles! Nu är jag velig mellan svart och tabacco!!!

Mojje fick i all hast åka som i motsatsen till Ultrarapid till ridskolan! Mentalt lämnade han aldrig stallplan! Golden Star-sadeln ligger okej, en padd som höjer sadeln bak ska införskaffas för optimalitetens skull!


Lastningen hem gick sådär.. Hästen är nu i Boviken! Postivit! Andrea har ett gäng blåmärken och hästen är inte lika välvilligt inställd till transportering som den var i lördags. Men iofs ziljarders bättre än förra sommaren...

Idag har Rebecca avskedsskrittat på Angel.. Piggare tjej får man leta efter.. Oxå svårt att jobba och trimma när allt är så så så spännande!


Flickebarnet åker till Irland på lördag. Det känns skitroligt och jäkla skit eftersom vem har jag som "beridare" nu då?

Påhälsning kommer ske i augusti!


Imorgon fortsätter jag att vakta! På torsdag vaktar jag hästar! Roligare faktiskt, lite sämre inkomst men det vägs upp av finfina hästar!

Och så är det...


Btw.. tittade igenom bilder på fb och jag undrar inte längre varför jag är singel... haha!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards