andreavill

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Andréa Bylock - 5 februari 2011 11:33

Hur klarar ni att vakna halv tolv och inte få känslan av att ni sovit alldeles för länge...? Jag vaknade vid 9.07 och frågade mig själv om jag var tillräckligt utvilad.. Nej det var jag verkligen inte så jag fick sova om, jag tänkte till kl 10 går ju bra.. Men när klockan visade 11.19 då ångrade jag att jag fick bestämma omsovning!!


Nu väntar jag på en liten Klara så ska vi rida eller vad man nu kan kalla det man kan göra på skridskois!


Gårdagen blev roligare än förväntan! Först försökte vi plugga, jag och Susanne. Kom inte så långt! Pga Jerseylicious och glass. Sen samlade vi vuxenpoäng genom att gå på After Work på Clarion Hotels, med Linn och hennes Johanna. Efter ett par timmar stegade vi bestämt mot Pitchers där Susanns Johanna kom.

Jag åkte hem vid elva, hann precis medicinera Kanin och ligga i sängen till Fringe!


Snart är det Scandinavum.. Har väl tjatats om det på mer än en blogg kanske.. Therre meddelade mig att bussen går 5.30 från Karlskoga Busstation.. Det är alldeles för tidigt.. Jag fick dock tillåtelese att sova fram tills frukost! Schysst, hoppas vi tar frukost i Allingsås!


Nu blir det Let's Dance och lite frukost...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards