andreavill

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Trött

Av Andréa Bylock - 23 maj 2010 10:27

Känner liksom stress över skolan och då vill inte blogglusten infinna sig! Därför alltför sporadiskt och halvtaskigt bloggande... Men men

I går var Ida och jag hemma hos Madde, vi åt och åt och åt! Det var längesedan jag åt så mycket, men det var så gott. Potatisen var helt fab.

Åkte till Brickan för Madde prompt skulle vänta på Linus.. Men typiskt så kom han dit när vi åkt därifrån så vi fick åka dit igen.. Ja det var knasigt

Varför har man inte fler vänner som man kan göra såna här saker med, liksom bara umgås. Pratade om det igår liksom. Ida är själv på sin kant, jag (sånär som på kaninen) är själv och Madde är på sitt sätt själv i Norrköping... Å eftersom Therre hade shoppninghysteri så blev vi bara 75% av ursprungsgruppen.


Summasumarum, pga av denna fragila konstellation

behöver vi nu utöka vårt samkväm.

Fler kompisar sökes till kompiskrets med högt i tak och nära till skratt och tårar. Vi tillämpar ironins ädla konst utan att för den skull bli respektlösa mot varandra. Vi uppskattar matglädje och känsla för takt. Du bör helst vara mellan 20 och 26, fördelaktigt är om du har manliga singel vänner med förstånd.

För kontakt hör av er/dig till oss, via mail eller Facebook. Foto ett plus, du bör vara ungefär lika snygg som oss för att fördelningen av killar ska bli något sånär jämn.

Tack!


     

 


Nog om detta!

Idag har jag redan hunnit mocka och fixa, trots att jag hade mindre antal sovtimmar än rekomenderat! Ska åka mot Karlstad kl 13. Rebecca och jag har en mor och dotter dag, för garanterat kommer någon tro att jag är hennes mamma. Alltså inte för att vi är lika eller så men det är konstigt tydligen att två olika gamla personer är kompisar...

Treårstest, typiskt att Asvh Örebro och WHF har sina test samma dag....

Styrelsemöte ikväll och fortsatt plugg.


Framtiden fick hopp imorgon när Madde styrde upp sin framtid. Nu satsar du på Irland! Så vi kan komma å hälsa på er...

Ida och jag bestämde vår framtid... haha vi ska kämpa mot BE-kortet tillsammans... Lite mindre vågat men ändock!!


Hej påre..

 
 
Ingen bild

Emma

23 maj 2010 13:30

Men hallå, jag då. Jag känner att målgruppen blev lite snäv där. Vad då 26? De som fyller 27 i år då. Räknas vi?? Och så har vi ju det där med snygg. Så ni vill diskriminera vackra människor nu. Känner mig återgigen träffad. haha

 
Caz

Caz

24 maj 2010 03:20

Nähäää, så nu fick man inte va mä längre..(?) de e ju shysst då ! ;)

http://nuppan.bloggagratis.se

 
Josefine

Josefine

24 maj 2010 08:42

Hur är det med unga snygga mödrar? Får de vara med? ;)

http://josefinevill.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa Bylock - 30 april 2012 08:56


Här har det varit tystare än tystast väldigt länge.. Bloggen är väl det stället där jag tillämpar: har jag inget bra att säga så är jag hellre tyst.. Kanske en devis jag borde applicera på mit IRL-liv?! Kanske har det varit tyst eftersom det just i...

Av Andréa Bylock - 6 april 2012 00:11

Påsken firas ju till minne av a) judarnas uttåg ur Egypten (om du är jude) annars b) Jesus död och uppståndelse (om du är kristen) eller faktiskt även c) du är hästnörd och tror att vi har en högtid som matchar med Påskhoppnigarna. Det är ju omtvista...

Av Andréa Bylock - 2 april 2012 11:29

Idag, den stora dagen då allt ska göras inleds med jäkla huvudvärk! Trots Geisha och soffmysh har den inte försvunnit. Med en tablett och lite städ då kanske?! Har städhets... Slänga, sortera och flytta runt! Dano ska få lite nya prylar i sina contai...

Av Andréa Bylock - 1 april 2012 00:00

Om ni lyssnar på MP i  P3 så hänger ni med på rubriken!   Dagen har bjudit på massor av aktiviteter! Först lite mockning som gick sådär eftersom röva var lite stel och inte alls nöjd med att ha byxor som skavde. Men efter lite uppvärmning var j...

Av Andréa Bylock - 30 mars 2012 22:22


Det händer så mycket knasiga grejer i mitt liv! Saker som medan de händer väcker tanken: är det på riktigt eller är det en dröm?! Mitt livs första casting har genomförts.. Vill dock inte säga så mycket förän jag vet mer... Har inget med hästar att ...

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards