andreavill

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Andréa Bylock - 5 maj 2010 23:08

hittade en ny bra stig med Mojje... Jag visste inte att en sån bra stig fanns så nära!!

Imorgon ska jag ringa till hufschlager.... Skönt med lite ledigt ändå!


Jag fortsätter mitt snorande! Och nysande!


Snart är det fredag! Inte för det händer något speciellt men ändå! =)

Av Andréa Bylock - 5 maj 2010 11:09

Gårdagskvällen spenderades i sadeln. Hoppträning,  ordet träning antas att en tränare ska stå på banan och i alla fall ge lite feedback. Men icke.. Välbetalda ord "inte så fort" och  "bra".....

Nej du, blir ingen nästa gång.


Jag bara nyser och nyser... det är ju lite härligt men oxå lite jobbigt eftersom det sker spontant! Det är väl det iofs som är själva tjusningen med nysningar?!


Caiprinhia har tappat en sko, ska senare idag (när rösten inte låter så nyvaken) ringa till hovslagaren å böna och be... Alla som någongång haft en duktig hovslagare vet vad jag pratar om... (dock inte Pär H)

Men då kan ju Mojje få lite extra tid... Han får nämligen aldrig någon tid. Usch!


Ska läsa lite oxå, men det är en världslig sak!


Igår när jag backade tillbaka transporten så hade jag haft bakluckan öppen för jag hade burit in grejor. Då helt plötsligt satt katten mellan sättena fram, på cdfacket! Där satt han hela inbackningen... Och sen när jag kopplade loss transporten trodde jag att han hade gått ut, men han hade gått ner på golvet i baksättet och gömt sig under västen som stack ut lite... Han var väldigt gullig!!


Nu blir det glassfrukost igen, med färska jordgubbar! Jag är ju lite sjuk.... så då är det än mer okej!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards