andreavill

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Andréa Bylock - 31 oktober 2009 10:03

Ge mig energi så jag kommer igång å städar här hemma eller i alla fall lusten att städa. Iofs har jag aldrig och då menar jag aldrig haft lust att röja/städa. Fråga min stackars mamma, de gånger jag dammsög på Timsbron går att räkna med ena handens fingrar, minns bara en gång dock! Men jag är ändå rätt så nöjd, det går ju att röra sig fritt utan att halka på dammråttorna här i Linnebäck.


Igår var Cassie, Becca å jag i Karlstad. Snabba som attan in på Hööks bara för att konstatera att allt vi ville ha var för dyrt och det andra var för taskig kvalité på! Sen fort fort fort till Ikea, handlade allt möjligt onödigt egentligen. Det bästa var nog den rosa fina potatisskalaren och den nya kryddkorgen! Sen skjutsade vi tonåringen ut till Lillerud, hon skulle ha stalljour idag. Inga kanaler, inget internet till en början å inga chips. Men så är det att växa upp!

Hon hade många funderingar om vad andra folk trodde om oss när vi var på Ikea, vem var mamman, vem var barnet, vilka var ihop osv osv! Men roligt i alla fall!

Pumpan är fixad, en ny variant. Väldigt spännande eftersom min erfarenhet av knivar inte är den bästa!

Nu ser jag fram mot i kväll. Har redan fixat hästarna, ska jobba lite snabbt å sen power-napa mig själv lite längre än nödvändigt i eftermiddag. Borde väl hinna till halv fem.... (Alltså kl fem Andréa tid)

Nu har jag lyckats ladda upp mina telefonbilder på datorn.... En helt ny teknisk värld har öppnats för mig... Antar att det blir som Pandoras ask... Så nu kommer en bild på PUMPAN!!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards