andreavill

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Andréa Bylock - 29 oktober 2009 22:14

Höstens match och mix.........

För att bli fulltaliga inför lördagens maskerad så behöver vi någon som kan vara Krang! Valet baseras enbart på att de är så lika varandra, den ena har dock längre bröst än den andra, alltså inte på att de har lika stora fungerande hjärnor!

 

Skulle vilja säga "In your face, bitch" Men jag väljer att inte göra det eftersom jag anser mig mer mogen och intelligent. Ironi är ungdomens påfund


Nog om detta nu....

Idag har vi löshoppat smågrabbarna och sen red vi på "Jódis" och "Caiprinhia".

Grabbarna skötte sig väldigt bra, lastningen var problemfri "Brinne" fick till några riktigt fina språng, hoppas Becca hann med med kameran!

Å de rödhåriga var oxå fina och på bra humör. Spännande att hämta in dom från hagen eftersom det är som en vildmark att ta sig igenom med bäckar, diken osv.


Nu ska jag se på Pang i Bygget, läsa ridsport och funderar på uppsatsen som ska skrivas inom kort!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards