andreavill

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Andréa Bylock - 26 oktober 2009 09:23


Varför blogga?

Jag vet inte, det verkar mest fungera som ett smutskastningsredskap! Flertalet lokala bloggerskor verkar leva ett bloggliv och ett vanligt liv. Ett liv som måste spetsas och kryddas extra för att verka intressant nog att publicera i "sajberrymden".... Jag hoppas kunna hålla mig till sanningen förutom när det kommer till antalet chipspåsar jag konsumerar i veckan!


Äntligen höstlov, 7 år sen sist!

Idag kommer Rebecca, vi ska hästnörda oss! Hela veckan faktiskt!  



 

"Mojje"sommaren 08 i Linnebäck

(Mojito -07 e: Manhattan - u: Office Girl) ska få gå en promenad med kompisen Brinne och ska även försöka övertala Rebecca att hänga lite på honom senare i veckan. Än så länge en hemlighet dock!! Skrattande

Jag tror att Rebecca kommer kunna sitta på "Brinne" (Hagaby Bryn Mawr -05 e: Colnevalley Rasgal - u: Cadfach Blodyn) på fredag! Fredag känns långt borta!


Passar på att tacka lördagens sällskap! Härligt och sentimentalt, precis som det ska vara!

Helgens mest saknade: Madde såklart!

Helgens snyggaste: Lacktights

Helgens sämsta: Skoskav

Helgens bästa: Caiprinhia, härlig och vild uteritt i söndags!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards