andreavill

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Andréa Bylock - 14 december 2011 21:48

till något annat förutom skriva uppsats, göra det absolut nödvändigaste med hästarna, äta, se på roadwars och prata med kaninen...egentligen!  Jag äter och andas oxå.. kalla det fusk om ni vill!


Igår däremot tog jag mina bästa halkbekämpningsskor å knatade till grannen! Väldigt längesen och väldigt härligt! Å jag undrar samma som Andreas....

Såg på twilight men pratade mest hela tiden! Härligt härligt! Vi pratade om så bra saker!


Idag har jag å den lilla hästskötaren, slaven, tonåringen eller vad man nu väljer att kalla henne varit i stallet.. Hon heter i passet Rebecca iofs! Varför tar det lika lång tid för oss tillsammans att göra det jag gör själv... ? Jaja men kalla det terapi!


Mina ridflickor har ridit som en miljon idag!


Jag känner mig bortglömd men bara positiva tankar nu.. Julmat får jag på jul!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards