andreavill

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Andréa Bylock - 8 december 2011 22:25

Den här bloggen går tametusan på halvfart.. Som resten av mitt liv! Kanske det enda som det är fjutt är skrivandet av C-uppsats!! Förhoppningsvis alltså!

Är lite besviken efter dagens TRX-träning då det enda som känns är smärtan i mitt knä... Mig veterligen tränade vi inte knä en endaste gång!


Susse och jag hade lite korvmojsmys i bilen idag.. Besvikelsen var stor även där när jag efter en halv korv å lite mos var proppmätt!


Inte besviken alls på mina fina hästar... Red en sväng på M, Becca red på sin häst =)! De skötte sig som alltid helt åt skogen haha men vi är lika glada för det! Känns bra att ha så många hästar i samma stall eftersom jag då måste använda alla täcken! Saknar bara att de blir lite svettiga så jag får använda mitt fina nya Bucasfleece med fyrklöver på sidan...

Åhh klippmaskinen funkade ju inte så den är reklamerade å vi väntar på en ny! Typiskt typiskt!


Mojje har äntligen tappat en tand.. tre kvar...


Nu ska jag duscha... eller först äta lite mintglass! Å imorgon är det skola för hela slanten sen ska jag hjälpa Selma 6 år när hon ska rida på Blixt! Om jag längtar!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards