andreavill

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Andréa Bylock - 2 november 2011 10:29

Jag måste verkligen sluta upp med att bli provocerad av allt runt omkring mig.. Det har nog med mitt egoistiska sätt att vara.. Som om de gör saker för att enbart provocera mig tror jag dock inte men ibland när sakerna är så korkade så tänker jag ändock att sakerna sägs och görs enbart för moi's skull!


Sedan sist har många aktiviteter klarats av... Skoning av A hos Pär, skolarbete, Lonnis-arbete, list-arbete, trx och Ullared! Ullared förtjänar ett eget avsnitt!

Tillsammans med Madde och Lena åkte jag och mamman på lördag morgon neråt i landet. Första stopp var Skara Hästsport, 20% på allt! Köpte dock bara stövelstrumpor... Sedan vidare mot hysteria! På väg ned ringde vi till könumret som uppgav att "det är mer än en timmes kö"... Vi hade då läst på hemsidan att de bara har kö 23-30 dagar om året... Tur vi hade!! Men vi taktikade och kom fram till att om vi äter innan så är det nog ingen kö! Smart drag för det var det inte.. Dock drabbades jag av migrän så jag fick hålla mig nära som Madde som fick agera ögon! Blev de första fem minutrarna påkörd tre gånger av samma dam...

Vi var på Lia Hof vid åtta på kvällen.. Då var bilen redan full vilket inte bådade gott för ännu en dag av shopping! Men kl 8 söndagmorgon befann vi oss utanför Gekås... Den här dagen gick lättare, ingen migrän vilket medförde ännu en kundvagn! Hann med affärerna utanför innan vi rattade en överfull Volvo därifrån redan halv ett... Skara fick sig ett besök på vägen hem oxå... =)


Handlade snygg lampa, hissgardin och en härlig adventsljusstake bland annat! Bästa fyndet var nog en tubtrug och en ögonskuggspensel... Halva priset...


C var jättefin att rida igår.. Ska ta mig an de andra två ordentligt idag.. Har jag tur kan jag köra med A.. M ska få sig en promenad.. Rider när han blivit omskodd... en vecka kvar ca...


Nu frukost och sen hästar ... och skolskriveri!


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards