andreavill

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Andréa Bylock - 4 februari 2012 12:43

Det är kallt ute, så kallt så att näsan drar ihop sig och tårna blir till isbitar innan man vet ordet av!


Rubriken syftar även till den lilla upplevelse jag, Madde, Therre å Rebecca fick erfara igår kväll. Kapten Röd på Kupolen! Först god god mat på Woodys, men en chokladfondant är inte samma sak som en muffins! Skulle ha skickat tillbaks den om jag inte vore så jäkla svensk...

I alla fall så kom vi i rätt så god tid till Kupolen. I god tid till vadå undrar ni kanske... Jo! Att sitta på första parkett och se allt folk strömma till, den ena märkligare än den andra! Men även några helt och fullt samhällsfungerande människor. Ojojoj... Kapten Röd + alla dessa människor defintiivt värt 190 spänn. Bara Kapten Röd?? Nja..?! Å andra sidan bara jag och Kapten Röd för 190 spänn... Det är väl någon form av prostitution?


Tidigare på dagen, men sen eftermiddag trotsade jag kylan och tog en sväng på Caiprinhia! Anna och Joppe var med som sällskap. C var rysligt härlig, galoppen var den bästa hittills! Idag hoppas jag på samma känsla... Mojje och Angel fick vila men idag ska de alla få gå en varsin tur.


Nu hej då!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards