andreavill

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Andréa Bylock - 5 september 2011 21:39

Är sur för femman gav upp!! ja ja ska betala tv-licensen!! Just när Eddie Vanilj var på gång!

Ingen aktivitet på torpet idag då regnet har myst hela min vakna tid!


sur_tjej loggar ut!

Av Andréa Bylock - 5 september 2011 12:27

Dagarna går så snabbt men ändock så långsamt!


Eftersom detta är en studiedag så läser jag! host...

Jag ska snart se på en föreläsning på nätet...

Men en studiedag innebär så mycket mer.. Min kreativa hjärnhalva (vilken av alla halvor är det??) kommer på så mycket annat! Saker som är roligare liksom...

Som vanligt slökollade jag fb och fick då se Lena WO's senaste inlägg:

 

Oj oj, ända sen "Tele-Andréa" envisades med alla dessa orangea tröjor runt millenieskiftet har ett oranget (färgen orange i bestämd form) schabrak fattats henne!!

Kan det här bli mitt??


   

Jag behöver verkligen ett par nya benskydd!


 

Å eftersom mitt schabraklager börjar tunnas ur så är det här en nödvändighet!



Okej!

Jag återgår till läsandet!


Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards