andreavill

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Andréa Bylock - 26 maj 2011 22:28

Skolan i raketfart.. Man skulle kunna tro att man slipper straffuppgift om det begravning är skäl för frånvaro. Men icke! Så jag for dit och babblade mig igenom fm..

Hann hem så jag fick mig femma och sen iväg.. Såklart att det var ledsamt och jobbigt, men skönt på samma gång. Huvudvärken har dock inte avtagit!

Hade ridlektion på kvällen och sen motionerad jag Mojje.

Mojje som återigen går under smeknamnet BubbelMojje då han är alldeles bubblig på magen av alla knottbett! Får se om det ens går att ha sadel på lördag, idag tömkörde vi och det gick bra förutom att svansen gick som en propeller!!


Imorgon händer det som vanligt massa saker.. Skulle kunna skriva ned dom om jag kom ihåg men just nu kan jag bara tänka på mintchokladglassen som jag ska dämpa huvudvärken med!

God kväll!

Presentation


Andréa bloggar om allt och inget.Oviktiga och viktiga händelser i livet

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards